My Hearth Diary [MAPIE]

KISAH RAKAN SEPEJABAT

Salam uol's..

tgh buat ape mase ni... letih ekkk wt krj yg banyak...relax lk..biasa lh 2...

Ni nak habaq sama uol's semua.... satu kisah yang mencuit hati....nak dgr x...nak x.....klu nak tlg senyap k.. kisah ni bertajuk....Muruku danTemanku sambil dgr lagu mila:jika kau ubah fikiran

( kejadian semlaam )

Ade kawn pejabat aku ni.... tadi mase pagi aku ade lh beli muruku n kacang tuk dimakan mase tgh hari... pagi dh mkn tgh hari mls lh nak mkn... jadi aku mkn je lh muruku 2... bile dh tgh hari, aku igtkan semua org g rehat...tup2 upe ye ade kawan sebelah aku n depan aku lk yg x kuar mkn tgh hari... aku pon x kisah lh...buat mcm biasa lh kn... dok wt krja, secara tiba2 aku rase nak mkn plk... jadi aku pon kuarkan lh muruku yg aku beli pagi tadi.. aku bukak lh pelahan2, takut diorg ni tahu.... ape lagi aku mkn lh senyap2 je tapi terkeluar plk bunyi krapppp..krapppp...memang sedap oooo muruku 2...aku puye kesukaan.. tapi secara tiba2 kawan sepejabat aku ni blh tahu plak aku tgh mkn muruka dgn bunyi tersebut.. jadi aku pon ter'cantoi lh kat c2...bukan niat aku x nk bagi cma aku igt nak mkn dlu pastu bru bgi diorg kn... sbb slh seorg yg x mkn tgh hari 2, kuat mkn... bayangkan muruku 2 penuh tinggal separuh je.... masya'allah....pelik kan... dengan gelaran "gorilla itam kuat mkn".. .. aku x kisah lh dia nk gelak ke ape ke... tapi yg pasti aku buat cm 2 supaya aku dpt mkn byk sikit sebenarnye, mknan kesukaan aku... adoooo aaaaiiiiii..... poning aku ni... satu pejabat tahu aku mkn muruka senyap2... malu ?.. xde mkne ye...

ape yg penting kat cni aku x kisah uol's nk kata ape... x amik hati pon...uuiiiiiittt amik hati sape lk ni.... bkan hati 2 lh... hati yg ni bermaksud perasaan lh...yoooo...benap sgt lh uol's ni...


ok lh..bye2....muruku oh muruku
Posted on 6/09/2010 04:26:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 3 Comments »

3 comments:

shidasyakirin said... @ June 10, 2010 at 1:49 PM

ooo..mkn sorang ye..
krup krap ada orang tak pe..
krup krap dengar bunyi orang tak nampk..jawabla ko..hahah

syaf said... @ June 10, 2010 at 2:09 PM

beliau tipu....sape nk taw cerite sebenar, merilah ek blog aku...muahahah




padan muke kaw a'aa

||| PöJìé PööH ||| said... @ June 10, 2010 at 5:19 PM

Saya kenal gorila itam tuh kuat makan dan saya faham mnegapa anda makan sembunyi2.. nti dia makan abes semua kan ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails