My Hearth Diary [MAPIE]

BOLA

Salam,

kenapa semua org blh gile disebabkan bola ?... ianya plik bagi aku tapi ianya bukan sesuatu yg ganjil bagi seseorg yg memang minat bola...

bagi aku, secara peribadi mmg x suka main bola... tapi aku suke tgk bola tapi bukan yg jenis fenatik gilerrrrr.... suke mcm2 tu jew.... aku adalah peminat Argentina...walaupon aku x knl n x tahu nama-nama pemain beliau, aktiviti beliau, ape yg mereka buat dn sebagainya... tapi entah mengapa... aku memang minat pasukan Argentina sejak dulu... May be aku bukan pemain bola sepak n x tahu pon tentang bola sepak... bahkan sejarah Argentina pon aku x tahu... mls nk igt lh... poning kepalooo..

Sabtu yg lepas, Argentina vs nigeria... aaarrrhhhhhh tention je tgk la.... tapi akhirnya Argentina jugak yg menang 1-0....wahhhh..gitu kan.....

aku pon x fhm gak kadang2 dgn diri aku ni...sbb ape aku x suka main bola??...menjadi satu persoalan yg besar buat aku... memang ade sejarah sbb ape aku x main bola....semenjak itu aku mmg x suke main bola sepak... aku akan beralih ke sukan yg lain... x tahu lh... may be dh serik ( x kuasa ) nak main bola sepak... pengalaman yg lepas buat aku takut main bola... pengalaman yg x boleh dilupakan...

Zaman kanak2, aku pernah menjaringkan gol dan jaringan itu menjadikan pasukan aku menang keseluruhan dalam perlawanan persahabatan antara sekolah.. tetapi kenangan aku bermain bola sepak berakhir selepas kejadian yg meninpa aku... dan aku terus tidak main bola sepak sehingga sekarang ... keji sgt org 2...

aku kini menjadi peminat yg biasa sahaja.. tapi tidak mengikuti sgt2 seperti kawan2 yg berada diluar... aku jdi mls, kalau kat umah n ade abang aku, baru aku pon sibuk tgk bola, law x xda lh nak tgk..xde member katanya... aku pon bukan ramai member2 yg suka tgk bola... motifffffff katanya....

semoga Argentina akan berjaya hingga ke final...

waaaahhh laaawwweeeee..bye2
Posted on 6/14/2010 11:50:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 2 Comments »

2 comments:

syaf said... @ June 14, 2010 at 1:03 PM

tahniah...ayat yg bergitu sadis...anda berjaye menyakinkan para pembaca...clap clap clap clap
x nak jadi wartawan kew, penulis skrip kew?

***Propa Habis....vann jenazah tunggu!!!

AZIZUL HASIMIE OSMAN said... @ June 14, 2010 at 6:36 PM

ko suke tgk pemain bola je kan..
aku tahu hasrat murni mu itew?
sama la aku..
jom g fun fair skrg..xpon g sunway lagoon..byk funai disana...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails