My Hearth Diary [MAPIE]

SERABUT

salam korg semua.....
sihat x.....kalau x sihat jom lh pergi klinik same2...den pon nk pogi klinik haaaah..

ape pendapat korg tentang percutian?..

pantai yg indah

cuba lh korg semua bayang kalau dapat bercuti, xlme 3 hari 2 malam cukup lh untuk rest kan badan kita. waaaaahhhhh, seronok ye...pastu pergi pulak spa....wahhh gitu, meletop badan korg semua nati... ade pulak orang asing kat c2... tentu korg semua terliur kn... jgn lh korg tya aku, dh pasti lh aku akan terliur sampai ternyanya... hahahahah..


mamang syok habis lh...wwaaahhh..bayang kn ! ! !

aku pulak nak sangat bercuti ke sabah @ langkawi tapi kan nak bali tiket airasia yang tengah murah sekarang ini tapi x tahu pulak.. dh lah tgk 3 hari je ni nak tempah..poning aku nk fkir ni.. mcm terpakse lepaskan je lh.. lagi aku nak pergi tahun depan bukan tahun ini... saaakkiiittt ! !

kecewa ni...huuhhuuhuuhuu...

nak nyani lh....

alangkah sedihnya hati
parap..parap
bila x dapat nk bercuti
parap...parap

bak kata penyanyi 60an ....

**************************************************************************************
sila bagi pendapat korg k... x kisah lh ape2 pon pendapat janji ade pendapat..ok, syh uuooollll's...
nak sambung krja lh... ape lh jenguk2 lh my blog ni.. pics world...

Posted on 5/21/2010 10:08:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 3 Comments »

3 comments:

AZIZUL HASIMIE OSMAN said... @ May 21, 2010 at 11:12 AM

aku nak cuti gak..tp xde duet je..klu x satu dunia aku round k

syaf said... @ May 21, 2010 at 11:39 AM

poie lah apie oii...x kesah den doe

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 21, 2010 at 3:22 PM

huhuhu...iye lh korg....2 je lh yg tahu...kuar duit sikit pon x blh kn....hampeh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails