My Hearth Diary [MAPIE]

melampau

salam uol's....

Pekabar ari ini, sihat ka...law x sihat g lg klinik k.....jgn malas k...nati sakit 2 berjangkit lk...
haah, aku ari ini nk bercerita pasal mulut gampang....menyirap btoi lh....


tgh marah ni !!

mulut tu x blh nk diam ke ?.. dh mcm puki asyik bercakap benda yang boleh aku menyampah dgn kau vavi.. jaga2 bedah nati merana plk... aaarrrrrhhhhhh


stress lh.. aaaaarrrgghhhhh

kalau di ikutkan hati kan...aku nk je belah kepala kau vavi dengan parang.. tau lh akibat ye kao nati.... marah ni.


dh nak sampai ni.. tgu !

bila kejahatan telah menguasai diri, ni lh jadinye.. kesimpulan jgn cuba untuk bermain dengan api.... sakit nati


padan muka ko...kawoosssssss



kalau dh jdi mcm ni, mcm mne nak jawap... memang xde jawapan lh mknenye... jadi, sendiri mahu ingt lh ape yg akan terjadi... bunuh sama dia.. hahaahhahah

masak gulai lomak cili api pon sodapppp..... nyam nyam nyam.... aaaaaaaaaaaa

--------------------------------------------------------------------------------------------------

kenapa perempuan bila bercakap suke2 je nak ckp ape yg dia suke... sampai kn orang lain blh tersinggung dgn percakapan dia ... kalau ade orang buat kat dia mcm 2, taw lk dia mrah tapi law dia buat orang lain plk mula lh, ckp x perasan lh, x sedar lh bile bercakap .. mcm2 lh alasan yg dia bagi. sakit ye lh hati...aarrrggghhhhh, geram btaol lh.. tapi kan time dia berkata2 tu kn, nak je aku lempang time 2, tapi kesian lk.. marah aku x naik lagi kot.. knapa ek ?...

korg semua pelik x?... kadang2, bile dgr dia bercakap, isshhh mmg sakit hati sgt2. mcm nk pukul je kn time 2. .tapi igt prempuan je. kadang2 menyampah pon ade gak tapi bkn kadang2 mmg selalu. dah mcm xde harga diri, perempuan tamboy pon x mcm 2...

iiiiiiirrrrrhhhhhh mulut gampang mcm sial, mulut busuk, mulut durjana, mulut setan, mulut tungkik mcm2 lh blh bg gelaran kat kau vavi bodoh..


* kau vavi - merupakan seorang perempuan sundal*
Posted on 5/20/2010 12:19:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 5 Comments »

5 comments:

shidasyakirin said... @ May 20, 2010 at 4:08 PM

eko marah dengan sapa nie dik non..
sentap abis nampak!!

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 21, 2010 at 10:08 AM

hhhaaah..xde lh kak..ade lh ni..rahsia

shidasyakirin said... @ May 21, 2010 at 10:47 AM

rahsia ke...ala tak gempak la cam gini.. kak shida kenai tak orangnya..

AZIZUL HASIMIE OSMAN said... @ May 21, 2010 at 11:15 AM

tu dia penggunaan bahasa yg kurang sopan disitu..awas ko

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 21, 2010 at 3:22 PM

jaga2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails