My Hearth Diary [MAPIE]

kejadian aneh



hai.....korg semua buat ape 2 ?..sihat x...wah bergaya nampak...kalah cik kiah

aku nak kongsi al-kisah semalam...kan semalam aku dgn member aku pergi meeting kat telekom malaysia ( HQ ). mmg lg best kan dapat kuar...2 mase nak pergi....


ni la muke ye bile dapat kuar dari kandang..kakakkakak

tapi ape yg x best lak.....nak balik 2 hujan pulak...terpaksa lh tgu jap kat telekom jap... lame gak lh hujan.... nak gile tgu lme2 kat c2...


korg tgk lh sendiri kn..percaya x ????



bile hujan dah reda je sikit ape lgi aku n member aku pon bersiap sedia lh nak balik. rase lega kn dapat balik kan....tapi dalam perjalanan balik hujan lebat lak....abis basah giler....


ni la keadaan ye

abis laptop, handset, baju basah... tak menagis bile ko tgk.. gigih gile nak balik awal sgt kn...
amik ko.... tetap redap jugak.. berani katannya...


ni lah antara benda aku yg semalam kena hujan

weoiii......sayang gile..nasib baik x rosak..boleh guna lagi... thank good...

*************************************************************************************

klu korg nk tahu... dalam hujan2 tu, boleh lak ilham datang dalam otak ni....


ni lh kepala otak tuk information korg

ilham ye adalah seperti berikut :

- walau pon rambut ko dah rebonding tapi bile terkenan air tetap nampak jugak rambt ko yang
keringting 2 .....
haahhahahahahaah
Posted on 5/19/2010 10:13:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 3 Comments »

3 comments:

AZIZUL HASIMIE OSMAN said... @ May 19, 2010 at 2:05 PM

wahhh..pkai helmet kan..sure x kena rambut ko tu..fitaaammmm

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 19, 2010 at 2:28 PM

aoiiiooooo.....petam lh jugak ...panic sgt time 2..

syaf said... @ May 19, 2010 at 4:47 PM

wahhh....boley tahan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails