My Hearth Diary [MAPIE]

PENAT, JOM BALIK




mmotiiiffff uuuoolll'sss nak balik awal, kerja blum siap lgi ni...

aaaaarrrrhhhhhh..... tension aku lh mcm ni....


vavi tention lh...

ape aku nak buat ni...hari dah petang .... dah lh ngantok, ishhhhhh, poning lh....... jap nak ZzzzzzZZzzzZZZzzzzzZZZzzzzZZZzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzz


sory uuoolll's x sedar pulak uol's baca

ngantok lah uol's..... bagi lh cadangn sikit nak buata ape ni.... peeetaaammmm lh mcm ni... blh mati kutu...kutu kat kepala pon x mati2, aku pulak yg mati kutu.... suruh je berok yg cri kutu tuk korg 2 kn... hahahaha..... hhaammpeehh...


ni lh upe ye klu ..menyampahhhhh


daripada aku layan korg semua baik balik umah boleh tidor...m jom lah uol's...penat ni.... nk jln kaki balik lagi...


uuuooppppp uol's, ni umah sape?... uol's ke... soryyyy low class..

ni baru betol umah aku... law free datang lh ek..pinti umah aku sentiasa tutup tuk korg datang.. kuakuakuakuaku

jadi sekarang ini aku nak kemas2 sebab dh nak balik. eeehhhh korg semua x nak balik. cepat lh, jgn jdi skema sgt... cpt lh... masa itu emas.... cepat2..byeeee



Posted on 5/21/2010 05:16:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 0 Comments »

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails