My Hearth Diary [MAPIE]

KAT RUMAH

salam uuooll's
pe khabar uol's semua, ade sihat.. ammaaa bagos2...itu macam lah...

amboi2, uol's dh mkn ke blum ni. apesal belum mkn lgi ni.. nak jdi mcm ni ke?..


kalau dh jdi mcm ni jgn salah kan aku k...menyerriikkaaan ! !

hari ini aku dok umah je, x tahu nak g mne lh...layan anak buah aku ni je lh....nakal sungguh..la, uol's nak tgk ke anak buah aku. nape x bagi tahu je... itu pon nk segan... dgn aku pon nk segan , xperlu k... ok, jap eekkk


ni lh anak buah aku coommeeii kn...

oouhhh, tak lupa mlm ni ade Akademi Fantasia 8.. uol's semua tgk x?.. sape uol's vote?...aku?, dh tentu lh shahir... suara yg mantap, handsome, ade pakej k....


ni lh shahir kegemaran aku... uol's jgn cemburu k

x sabar nk tgk mlm ni...sabar afie lgi 3 jam je.. ok2. uol's semua jgn terlepas tgk AF8 mlm ni kn.

ok lh, nak pergi mkn jap lh...bye2 uol's

*************************************************************************************
peringatan:

jangan ketinggalan menonton Akademi Fantasia 8 malam ni pada pukul 9 malam.
Posted on 5/22/2010 06:23:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 4 Comments »

4 comments:

syaf said... @ May 24, 2010 at 4:02 PM

motip minat syahir...

die kenal ko pon idak


***Menyerikan???????????? kaw tetap pelat walau dlm blog,.,,,MENGERIKAN!!!!***pose buka jendela

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 24, 2010 at 4:07 PM

huhu....memeng jealous lah ko gemauk....gemuk terlampau...

||| PöJìé PööH ||| said... @ May 24, 2010 at 4:22 PM

Wahhh tali barut Aizoul gak la nih yer.. Minat AF..
I depa ajak masuk AF, malas la..
**matilaa kekwat!

Love,
PojiePooh Abdullah

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 24, 2010 at 4:56 PM

huhu..xde lh...mmg sokong dia...vite shahir...alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails