My Hearth Diary [MAPIE]

KES CEMBURU... motif

salam uol's
sedih ye lh... kenapa hidup aku sebegini rupe... ape salah aku, ape dosa aku menyebabkan aku diperlaku seperti ini. lebih baik aku mati je dr menerima dugaan seperti ini. sedih lorhhhhhh...


aaaaarrrrrhhhhhhhhhh ! !

sampai hati uol's buat aku mcm ni.. kalau nak sakat aku pon jgn lh sampai keterlaluan. cuba uol's semua berasa ditempat aku. macam mana, ckp senang lh.. meh, aku buat kat uol's mcm mne uol's semua buat kat aku.. aku ade buat salah dgn uol's semua ke?... uol's semua ada mslh dgn aku ke?... bagi tahu lh, benda ni kn blh dibawa berbincang.. aku pernah ke sakiti hati uol's semua?.. kalau ada aku mintak maaf lh... tapi setahu aku aku x pernah pon buat benda mcm 2....aku pon x fhm ape motif uol's semua buat mcm ni kat aku...


hati yg dh parah.. sape yg nk jawap ni.. jawap lh sendiri

masa uol's semua susah aku bantu, walaupon x banyak tapi aku tolong jugak.. sekarang uol's semua dh ade duit, boleh hidup sendiri, aku yg sedang mengalami masalah ni langsung xda uol's nak peduli.. sedih ye,.. ape salah aku pada uol's?.. kenapa xnk bagi tahu... kenapa perlu kawan makan kawan.. dh xde nasi nk mkn ke dh?...


kelaparan keeee?.. meh ambik nasi ni..

kenapa uol's semua xnk berepan dengan aku je?.. terus terang je lh.. kalau uol's semua x suka aku bagi tahu je... aku pon xde masa nak ggu uol's lh... uol's semua kan hebat, voce katanye, amik lh.. aku mmg x layak nk berdampingi uol's semua kn.. ok, aku terima dengan ikhlas kalau itu yg uol's semua nak.. aku redho...


biar aku sendirian

dah la, lepas ni aku rase uol's semua jangan lh nak jadi talam 2 muke lagi.. be your self k... dari uol's semua pendam lebih baik kalau luah kan je... biar lah aku yg rase sakit.. aku pon dh tahan dgn perangai uol's semua... menyakitkan hati dan menahan perasaan aku lagi.


aku akan pergi jauh.. bye.. byeeeeeeeee

selamat tinggal uol's, aku akan pergi jauh dari uol's ... tinggal daku dalam kenangan mu

--------------------------------------------------------------------------------------------------
yg terlibat je lh.... ade aku kesah dgn ko... g m**p*s lh .. v**i btol lh....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted on 5/25/2010 10:46:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 5 Comments »

5 comments:

AZIZUL HASIMIE OSMAN said... @ May 25, 2010 at 11:55 AM

ko mrh sape plak ni..
adoiii

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 25, 2010 at 2:55 PM

huhu...sesiapa yg terase

syaf said... @ May 25, 2010 at 3:17 PM

tudia...drama quenn....mule dah nk bedrama,,,adekah salah sa2 cre nk menaikan rangking blog anda dengan kisah bergini??????? tetttttttt

Sapa yg x tolong ang afi? habak mai kat cek...

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 26, 2010 at 8:37 AM

itu lh dia kisah perit aqu...2 blh kisah ditelanjangkan..hahahuhauahua..menyerikan

shidasyakirin said... @ May 26, 2010 at 4:21 PM

asyik emo jer bro..
PMS ka..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails