My Hearth Diary [MAPIE]

bosan ! 1

salam uol's..

bosan lah hari ni.. x tahu nk buat ape ni... nak borak pon xde member...



ZZzzZZzzzzZZZZzzZZzzZZz

nak tidor pon x blh.. maklum lh ramai org perhatikan... taaakkuuttt !! dh 2 nak buat pe ni...ade krj tapi ............ plk.


jom balik kampung

minggu ni nak balik kampung sebab kak long aku buat hari jadi anak dia.. kena lh balik lagi pon kan jumaat cuti hari wesak..


hari wesak.. selamat menyambut hari wesak kepada yang menyambut hari berkenaan lh...

x sabar lk nk ballik dapat makan kek n makanan yang lain kn..huhuhu...best lhhhhh.. nk mkn puas2 sbb bukan senang nak makn yg sedap2 ni... ni lh mse ye nk mkn sedap2... nati bile nak balik cni aku nak buat kek coklat lh..dh lme x buat... kak long aku dh beli barang , tgu aku balik je nak buat kek coklat... sedaaaapppppppp


ni lh kek coklat yg aku maksud kn... sedappp uol's

nati aku bawak k, 2 pon kalau ade lebih lh k... untuk uol's ape lh salah ye...kite share sikit kn... tapi nati jgn menangis lk k.. iye kh sedap sgt kn..huhuhuhuhu
Dah buat blog ni x bosan lk... dah mcm ketagih pulak.. nak taip je, x hilang2 ayat/ ilham.. datng je ilham ni.... bgus2, petanda yg baik

ok lh... di sini saja entri aku ari ni...k, bye uol's

Posted on 5/26/2010 09:00:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 2 Comments »

2 comments:

shidasyakirin said... @ May 26, 2010 at 4:22 PM

yeye!! dapat mkn kek sedap..
kirim salam orang kg ..

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 27, 2010 at 12:39 PM

huhu..kak shida cm ne nk balik...elaun pon x dpat...x blh lh nk bawak kak..huhu...sori uol's

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails