My Hearth Diary [MAPIE]

27 MEI 2010

salam uol's..

Entri hati ini bertajuk erti sahabat..


kalau uol's semua nak tahu aku ni memang x ramai sangat kawan akan tetapi ia dapat membantu dan menggembirakan aku.. tetapi meyumbang yang paling besar @ yang banyak menolong aku dari first aku kenal adalah syafiq bin ramli @ http://daniel-syaf7788.blogspot.com ( ni blog dia).. sebab ape, beliau telah banyak menolong aku dri segi kewangan, psikologi, dan lain2 lagi lh...banyak lh...kalau aku tengah susah dia lh person yang selalu yang tlong dan bantu aku.. walaau pon mulut dia memang longkang ttapi hati dia sangat baik dan tulus..


ouh sweet . . . . . .

ini adalah bukti persahabatan kami yang telah terjalin selama 3 1/2 tahun...walau pon tempoh kenalan kami baru tapi dia banyak mengerti aku tapi aku x mengerti dia pon...ade lh sikit.... tpi yg aku nak tekankan kat cni erti persahabatan yang telah kami jalinkan.. susah nak dapat kawan yang betol2 kawan ni.. iye lah kebanyakkan kawan akan berada dengan kita waktu ade duit dan senang je, masa susah, semua kawan lari... aku respert dengan syafiq ni.. dia sangat memahami aku... terharu lh...


untuk mu teman ku... syafiq

aku tak akan lupakan jasa dan pengorbanan yang telah dia lakukan kepada aku... aku amat menghargai beliau yeee...

sentiasa di dalam hati aku....

**" syafiq kau tetap kawan aku walaupon mulut ko mengata aku, sakat aku, mcm lagi yg ko buat tapi hati ko memang bersih ( tuk entri ini je )... padahal hisap rokok je, x henti2... kau sanggup tolong aku yg dalam kesusah ni... kau dh mcm abg aku dh... ( walau pon tua setahun je )... aku sayang ko syafiq...**..sebenarnye aku nk pinjam duit ko syafiq,nak balik kampg, elaun aku kn kena sekat..plz, tlg aku......" *
Posted on 5/27/2010 12:12:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 2 Comments »

2 comments:

syaf said... @ May 31, 2010 at 12:51 PM

celake kaw puji aku mengunung gunung sebab nk pinjam duit sajork...sungguh celake,,,,


trimas untuk n3 tersebut,,,

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 31, 2010 at 5:32 PM

huhuh....gtu gamatnye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails