My Hearth Diary [MAPIE]

RAKAN OFFICE YG NGOk NGEK & MKN KEK COKLAT



salam uol's semua...

aku nak cerita tentang keadaan kat opis ni... kawan2 yang dok kat CE 2... membuli aku je... sakat aku je... aaarrrrrggggghhhhh, geram betul lah... cam nak sepak je.... hish, tak balik lh afie.. cool je.. biasa lh dok kat opis yg cam 2 lah... tapi aku tetap kawan dgn diorg gak.. cuma aku ari ni lari kat sebelah ni... mls nk layan budak2 2...


x suke, x suke

wahhh....mkn kek nampak....sedap tak kek yang aku bawak dari kampung aku 2?....buat sendiri tau.... bkn beli...asli dr air tangan aku...khas tuk rakan opis yg terdekat je lh... yg x dapat 2 jgn menangis k...


wahhh, menyelerakan.... nyam nyam nyam


wah..... meriah kawan2 opis mkn kek yg aku bawak... seronok kata nye dapat mkn kek coklat yg aku bawak.. tapi disini nk mintak maaf lh sape2 yg x dapat mkn 2, sory sgt2.. bukan bawak banyak pon.. bawak sikit je... lain kli nati aku bawak lgi k.. jgn lh nangis...


Ini adalah wajah-wajah yg bertuah...

ni lah aku... sedap weeiiiii.... nyam2

ape-ape pon...aku nk ucapkan selamat hari jadi kepada nak buah aku... so sweet lh...


ni lh keluarga kakak aku...

ape2 pon.. ni lh cerita aku tuk ari ni... ok lh..bye..nk g terjah blogger kwn2 len.. bye2 kawan2 aku..

Posted on 5/31/2010 10:05:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 4 Comments »

4 comments:

syaf said... @ May 31, 2010 at 12:56 PM

1st - kek itew sgt pahit
2nd - kek itew x sedap
3rd - kek itew keras macam batu
4th - kek itew menakotkan...

5th - trimas kerane memberi kami makan..adakah anda telah meletakkan racun di dalam nyer....


tetibe

Afzainizam said... @ May 31, 2010 at 1:34 PM

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

shidasyakirin said... @ May 31, 2010 at 4:00 PM

thanks for the cake..
even tak semebeles kek di kedai tp kira okla tu tahap-tahap nak belajar!
nanti bwk kek berkrim la ek..hahah..demand nie!!

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 31, 2010 at 5:29 PM

syafiq: motif
kak shida:berkrim tapi krim x tahu nk buat klh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails