My Hearth Diary [MAPIE]

SELAMAT HARI JADI

salam uol's semua..

Tuk pengetahuan uol's semua hari ni adalah hari ulangtahun kelahiran kawan baik aku... nama dia azizol... we all panggil dia 'kakak'.. cantik ke dia? meletop ke dia? gah ke dia?.. tak ade lah..dia cuma insan biasa seperti kita yang mempunyai hati dan perasaan..


ni lh azizol a.k.a kakak...

Cantik kan dia... iye lh dah adope memang lh cantik.. kedut pon hilang kn... sory kakak aku mencarut.... birthday boy yang ke 28 tahun kalau x sialp lh...klu silap nati bg commant k...


aku adalah dewa dewi bintang 10

Beliau merupakan seorang yang sangat baik hati, pemurah, suke tlg kawan, mcm2 lgi lh kalau nk cerita kebaikan dia kan... pendek kata, seronok lh berkawan dgn beliau ni.. peramah lh katakan... party yg bakal diadakan pada 5 jun nati pasti akan meriah dan bling2 kn... meriah dgn kawan2 yg datang.... tapi aku..........................................

Sesiapa yg nk menaja pada hari berkenaan blh lh ye....nk taja apa2 pon blh... x kisah lh... jnji ikhlas kn...

** Tuk kakak aku doakan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta senyum selalu walaupon dalam duka.. blh?.. **
Posted on 6/01/2010 09:41:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 6 Comments »

6 comments:

shidasyakirin said... @ June 1, 2010 at 10:56 AM

abis la ko mapie..ko dah bocorkan rahsia dia!!
byk puji kaka nak soh dier belanja la tu..heheh

syaf said... @ June 1, 2010 at 11:22 AM

appy besday si tue

Unknown said... @ June 1, 2010 at 12:00 PM

hepi bestday. aku chat sja

Unknown said... @ June 1, 2010 at 2:41 PM

happy birthday azizol!

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 1, 2010 at 4:35 PM

ahhaa......tuk si kertu semua ye blh

z o u l said... @ June 1, 2010 at 7:32 PM

tu dia..terharu aku..
motip nak kakak kan aku kat sini..
siap ko afi..
seranggggg..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails