My Hearth Diary [MAPIE]

Delima || Berterusan

Salam

Mood : Sedihh tak terhingga/kata .

Ape sudah jadi ni ? haa, ini lah lumrahnya dan ini lah takdirnya. Apa yang berlaku dalam 3 minggu yang lepas membuatkan aku lebih buntu dan serba salah sehingga aku sendiri buntu untuk membuat keputusan. Dan ketika aku tulis entry ini pon, masih lagi tak tahu jawapannya. Semua serba serbi tak kena. Aku pon tak tahu kenapa..

Think about what ??

Aku tidak mampu menarik lafaz lega oleh kerana aku masih tidak memberikan jawanpan yang muktamat. Aku seperti sedang tergantung tanpa tali dan berada di awang awangan.

Apa yang perlu aku lakukan dan bagaimana nak lakukan ?. Aku sendiri pon tak ade untuk jawapan itu..
Adakah aku perlu redho dengan ketentuan illahi atau terima seadanya ?. No Idea, masih terkejut dan tiada perasana pon.

which one you choose ??

Aku sekarang ini seperti Tersekat Di Dalam Hutan yang mana aku mempunyai 2 pilihan yang aku sendiri tidak tahu akan nasib aku selepas aku memilih salah satu jalan itu. Atau, adakah aku sedang bermimipi ?. ( langsung tak masuk akal ).

Give me your time !!

Apa yang pasti, aku memerlukan sedikit waktu untuk memikirkan masalah ini. Kepada uol's semua yang membaca entry aku kali ini diminta Don' t Disturb Me. hehehehhe

Ok lah uol's, nak buat kerje dulu. kang nati kena marah pulak... Bye uol's


W'salam 
Posted on 12/21/2011 09:26:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 0 Comments »

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails