My Hearth Diary [MAPIE]

KeAdaaN X StABil




Salam uol's semua...


haaah uol's semua 2 buat ape pulak pagi2 ni ?.. sarap ke ?..

ok lah, hari x tahu nak citer ape sebab tak de citer yang menarik nak dikongsikan..
cume beberape hari ni tak bape sihat jew..tu lah macam nak buat entry pon tak de idea sebenarnya..biase lah kan cuaca sekarangkan panas sangat dan berdebu..jadi, kebarangkalian nak dijangkiti penyakit memang senang lah kan..tapi aku ni jarang kot nak kena penyakit ...baru2 ni jew lah nak sakit sikit2 ni..Alhamdullillah...Amin...harap gi2 lah sampai bile2 pon kan..

macam orang sakit x ? walaupon sakit gigih nak taip entry kan...semangat berbloger hihihi


tengok lah gambar 2, macam orang x cukup vitamin jew kan..hahaahha..dengan x pakai baju ye lagi 2..ahhahah..lawak je kan..nak buat macam mana ,itu lah upe nye bile orang sakit kan...

ok Lh UOL'S ... nak rest lagi lah..tak tahan kepala pening lah...
Posted on 5/14/2011 09:50:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 1 Comments »

1 comments:

^ Uncle Syaf ^ said... @ May 18, 2011 at 2:19 PM

saje nk bagi aku gersang...ha3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails