My Hearth Diary [MAPIE]

KISAH ALVIN







salam uol's semua...

Hari ni tergerak hati nak bukak cerita tentang blogger man seorang ni, tetapi aku nak mohon maaf terlebih dahulu kalau tuan punnya badan tak suke, iaitu alvin http://wilayahcakecoklat.blogspot.com/ .. Cerita dia memang best.. Suka baca semua cerita dia.. haaaahhh , mcm2 karenah si alvin ni... memang pandai buat lawak lh dia ni... tapi nape x nak masuk Gelanggang Raja Lawak ?.. Mesti akn terkenal n dikenali ramai.. aku bagi cadangn je alvin...maaf k..


Biasa lh manusia kan... Pelbagai perangai dan ragam.. Tapi alvin tetap sempai...


ok lh nak cauu dulu..ok, bye....
Posted on 6/09/2010 08:40:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 3 Comments »

3 comments:

syaf said... @ June 9, 2010 at 10:09 AM

blog die memang best... 2 pown aku yg tunjuk kat ko, kalu x haram ko nk bukak kan....

shidasyakirin said... @ June 9, 2010 at 10:17 AM

best ke..nanti nak terjah!!

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 9, 2010 at 10:18 AM

iye...cba lh tgk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails