My Hearth Diary [MAPIE]

BUAH TANGAN

Salam uo's semua..

Ada sihat kaa.. law xda sihat pogi lh klinik ....

wah sedapnye lah mkn buah tangan yang telah dibawa oleh rakan sepejabat aku... buang tangan dari kampung.. uol's nak tahu ke buah tangan ape yg dia bawak....jeng, jeng, jeng............

BUAH SALAK





BUAH SALAK

hahahhaa.... suke bebenor mkn buah percuma.. sedap lh weiii, dh lme x mkn buah salak ni... hampir 5 tahun jugak lh... igt agi mase aku mkn buah salak ni masa umur aku 17 tahun ... mase 2, pergi ke pokok amik sendiri buah 2.. mmg sedap.. segar lagi...



ni plak member pejabat aku yang suka makan buah salak ni.... dia ckp dia puye kesukaan... sape yg nk ushaaa dia, kena lh beli buah salak m coklat banyak2... 2 benda ni mmg x lari dgn dia... mkn lh puas2 kawan ku... selagi blh mkn ni, mkn je.. jnji bhgian selalu k.. boleh aku kata begitu... aaaarrhhhh jijik ye lh bahasa 2...

sape yang belum pernah rase baik rase dulu.. pasti nak lgi..hahaahhah


ok lh smapi disini sajooo N3 aku tuk pagi hari ni... semoga uol's semua akan diberkati pad
Posted on 6/11/2010 10:30:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 10 Comments »

10 comments:

HairiAks said... @ June 11, 2010 at 11:29 AM

Yamie.. sedapnya.. nak sikit... pos kan dekat Hairi boleh.. ngee...

Jantan Keparat said... @ June 11, 2010 at 11:34 AM

bukan nieyh buah tenggiling ek??
hahaha....

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 11, 2010 at 11:34 AM

nak ke.... nak pos cm ne?...

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 11, 2010 at 11:35 AM

jantan:...bukan lh..buah salak....tgk betoi2..

HairiAks said... @ June 11, 2010 at 11:35 AM

Nak lah.. buat pos laju boleh.. tapi bila sampai mesti dh rosak kan? x pa lah.. mknkan unt Hairi je lah.. boleh?

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 11, 2010 at 12:17 PM

ok....x kesh law nk mk kn..

xpe lh, nati beli yg lain tuk hairi k..

blh?..

HairiAks said... @ June 11, 2010 at 12:23 PM

ha3.. boleh3..nak3..
nk amik no tel ek? amik je lah.. ngee...

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 11, 2010 at 2:48 PM

hahha..kakakak

lawak kan.. x tau malu ye lh aku ni..

xpa kh hairi...

uuuuuuuu....

El-Zaffril said... @ June 13, 2010 at 10:32 PM

Nak try... nak try... tak pernah makan

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ June 14, 2010 at 9:12 AM

mkb jek zaffril...


ahhahahaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails