My Hearth Diary [MAPIE]

T h i S i S T h E B e s t F r O m F I N A a f 9



salam uol's


wah terkejuk ye aku bile tgk perform from FINA AF9...
mmg ssh nak bawak lagu yang telah disampaikan dr Datol siti Nurhaliza.. mmg xde sape blh nak bwak lagu Pernama Merindu dgn gaya sendiri kecuali Fina.. We love U fina.. sbb aku mmg peminat dia okay...

aku rase fina mmg layak dapat imuniti dr fakulti sbb fina membawak lagu tugasan dgn jiwa n gaya yg tersendiri... pljr yg lain mmg bagus tapi xde identiti yg menunjukkan mereka berkualiti tapi fina telah menunjukkan yg dia mempunyai identiti dan kualiti yg tersendiri walau pon kak Ogy memberi comment yang x memuaskan tapi kenape xnak sentuh identiti ?

aaaaAAAhhhhHH, yg penting fina dah pon membuat persembahan yang sgt baik mlm semlm dan memuaskan aku menontonnya serta berulang kali kot aku tgk siap download kat youtube lagi tau... ni baru kata minat.. dr AF1 hingga Af9 hanya Rosma AF1 dan Fina AF9 je yg aku buat mcm ni... mmg dasyat persembahan dia..

ok.. kita jumpa lagi di hari dan waktu yg berbeza k...

Wsalam...

Posted on 5/22/2011 06:33:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 0 Comments »

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails