My Hearth Diary [MAPIE]

C u T i y G P a n J a n G



SALAM

hye u uol's semua
ada sihat kah ?
if x sihat cpt2 jumpa doktor okay..
ni cuti wesak uol's semua pegi mane ?
jln2 umah kawan atau lepak dalam umah jew ?..
hish hari cuti x elok dok umah je, pegi lah menziarahi saudara atau kawan2 yang dah lame x ketemu tu..
baru lah silaturahim berpanjangan...
x gitu cik bedah..
btol jgk cik senah..kan

tapi aku balik kampng..
*tujuan- x sihat sgt, so balik kmpg tenang kn fikiran dan jumpa sanak saudara le..
hahahah...
kampung x jauh sgt, tapi naik bas tukar2 bas lah jugak..
hish, rugi kalau cuti2 mcm ni x balik kmpg..
lagi pon hari ahad iaitu 15/5 kan jatuh ye hari guru..
so sambung lah kat kampung..
sekolah rendah dulu bljr kat sana..
hahahah
jumpa cikgu2 yang lme, tapi dah x ramai uol's
sbb dan pencen lee..
hahaha

sakit aku ni dah ok sikit..
tapi suare masih seksi lgi le..
sassus ( *fina af9*)..
uhahuauah

ok lh uol's
nak pegi jelajah blog kawan yang lain lagi ni..
hahah

kita ketemu lagi ya.
di lain waktu dan masa yang sama
hari yang berbeda..
okay...muahh


Posted on 5/17/2011 07:43:00 PM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 3 Comments »

3 comments:

zyah said... @ May 17, 2011 at 8:07 PM

ooo gtu yerk cik bedah..

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 18, 2011 at 11:12 AM

btol cik senah weieiii

^ Uncle Syaf ^ said... @ May 18, 2011 at 2:19 PM

ahh tipu ko tak jelajah pun blog aku



ah tipu lagik ko tak sakit ko mengandung je



ah tipu lagik suare ko tak seksi macam fina tapi macam ramli sarip




ah ko tipu tipu tipu tipu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails