My Hearth Diary [MAPIE]

B e t t e R T h a N B e f O r E



salam uol's


hari ini pagi-pagi lagi dah hujan, x pe lah,kan hujan kan membawa rahmat.. tapi sejuk ye sehingga menggigil aku dibuatnya.. x tahan aku lew..lupe kan kesejukan yang aku alami sekrang ni.. meh cni, aku nak citer sikit kat uol's ni..


Aku rase happy sangat2 sekarang ni bile aku tgk ade perubahan pada diri kawan aku sorg ni.. suke sangat tgk kawan aku dah kembali ke bentuk asalnye.. dah x hypokrit ( makne ye dia jadi diri dia lah )... if jarang cakap tapi aku puas hati dengan ape yang aku nampak perubahan berlaku pada diri dia..

Bile kita inginkan sesuatu tu kita perlu korbankan sesuatu jugak kan.. Alhamdullillah aku korbankan yang sangat besar dalam hidup aku untuk melihat kawan aku menjadi sedia kala ( seperti dulu lew ).. aku sungguh bersyukur melihat kawan aku sebegitu rupe.. aku redho dengan ape yang terjadi tetapi pengalaman ini yang akan mengajarkan kita sebenarnya...

... ihihih... aku sanggup tempuhi dugaan ini if x bercakap selalu pon xpe.. janji aku tahu dia seperti dulu yang aku kenal dan aku happy melihat dia seperti sekarang ni.. thanks god..

bercakap dan tak bercakap bukan lah satu isu sebenarnya.. tak semestinya kita x bercakap kita ni lemah, bodoh, senget dan sebagainya.. janji kita ikhlas dengan ape yang kita buat cukup lah.. x perlu lah nak kecoh sana sini tapi xde benda sebenarnya yang nak disampaikan...


tapi aku kadang-kadang nak gelak pon ade... entah kenape, kadang-kadang aku rase pelik sbb aku dengan aktiviti aku dan dia dengan aktiviti dia.. bile tgk kawan aku ni, sometime nak gelak pon ade jugak.. hihhiiih... masing-masing dengan haluan masing-masing kan.. but aku xde lah nak terus membisu, aku akan bersuara jugak if aku rase nak bersuare..if xnak, xde lah...hihiihi..

ok lah, penat lah... nak sambung kerja kau ni... nati makin banyak pulak kang..hish



* sedarilah kelebihan seseorang itu tetapi bukan kelemahan seseorang itu *


WASSALAM
Posted on 5/27/2011 08:45:00 AM by m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] and filed under | 2 Comments »

2 comments:

Arpiiz said... @ May 27, 2011 at 11:13 PM

kalau berubah kearah kebaikan memang baguslah..^^

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... @ May 30, 2011 at 9:04 PM

yup.....diredhoi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails